2009-08-21 12:04:57 Vardagen Kommentarer:[0]
jag längtar till måndag. jag måste vara knäpp. men nä, jag längtar... för på måndag börjar mina promenader igen, och eftersom jag har "turen" att vakna tidigt varje morgon nu föritden, och tobbe bara ligge roch sover, ska jag ta promenaden på morgonen.. om det bara börjar med 30min promenad så är det bättre en att sitta här inne..
då jag har haft andra saker som gort att mina promenader slutat och min vikt ökat igen, så är det dags att at tag i det. och jag längtar faktiskt.. varför gjorde jag då inte det idag? Nää varför exakt vet jag inte, men en början på måndg har vi alla, och jag kan bara inte stoppa den trenden.. efter några morgon promenader kanske man kommer igång med jogginingen runt sjön.. om man nu inte har flyttat innan dess, men då ska det vell inte vara så svårt att hitta någon annan slinga att springa..

Skrev lit emed kusinvitamin nyss också, hon skulle till sitt hus och måla lite.. (jag vill också ha ett hus och rusta i!) och tyckte jag skulle komma ut någon dag. Då det var länge sedan och jag verkligen inte haft pengar att åka dit för, så kanske jag ska ta tag i det i veckan? :) Skulle vara kul och komma upp på hästryggen lite också, om vi kanske tar en ridtur, skulle inte tacka nej till det :)

Nu ska jag ta och väcka sjusovaren som ligger
ihopkurad som en köttbulle i sängen.. och sedan ta reda på vad hn har för planer idag..
Jag ska nog åka med emma och kanske mickan till valbo för att investera mig ett par nya tights :)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback