2009-08-20 13:54:17 Vardagen Kommentarer:[0]
Spotify - Space cowboy - Flling Down


Snart är det äntligen lördag, då blir det stockholm och COLDPLAY!
Vi blir också kvar en natt på hotell, och sedan har vi hela söndagen på oss och kolla runt lite, kommer nog dröja ett tag till vi kommer dit igen, då vi flyttar 60 mil från sandviken snart...
Ska bli så kul.. Hoppas jag!
Vi ska börja. börja leva som vi borde.. Ska kika upp badhuset där också, dom hade bra gympriser..
Fast det blir nog till vintern, ska börja med promenader, och det kommer jag inte misslyckas med för nu finns det massa nytt och se, det är tur att jag har bra lokalsinne, så jag inte tappar bort mig ;)

Fint väder ute idag igen, står och väntar på att duschen ska bli ledig, så ska jag duscha och fixa, så hoppa sjag emma svarar och inte planerat någonting annat för ikväll, dås ka vi till hedåsen (tror jag) och knäppa massa kort (: Skulel behöva lite nya kort..
Sedan ska jag också låna hennes ena kamra med till sthlm då vi ännu inte lämnat in våran, men tror vi skulle göra det nästa vecka.. :)

Mallorca - Magaluf - maj -08 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback