2008-09-18 13:28:19 Kommentarer:[0]
Ja som sagt var ju ett tag sen manskrev blogg, har kännt att det stått still ett tag nu, men det ska vi inte haka upp oss på. Jag har under helgen vart i norge (Våler) och jobba med M, lagat mat och fixat.. för nordic supercar :) det var riktigt trevligt, och jag hade en underbar helg med M. inte haft så kul påväldigt länge, på något sätt känns det som om jag haft "semester" från livet jag hade för någon vecka sen.. och det känns underbart!

Jag har ju äntligen fått flyttat, bott i lägenheten en vecka nu..
det är inte sådan ordning en, utan jag letar en soffa, ska möblera efter den hade jag tänkt mig..
Men jag trivs som fisken i vattnet, kommer bilder sen hu det ser ut :) fast inte förens det är klart (:

I helgen blir det full fart, fredag kommer förhoppningsvis Madde och hälsar på, lite film mys.. sen lördag tänkte vi vara några st hemma hos mig och pimla lite vin och så vidare :)
Söndag blir det bingolotto, Jag och Mickan, och kanske någon mer :) kul kul kul!

Nu ska jag promenera hemåt och möta upp madde får se vad vi ska hitta på för någonting,
massa prat kommer det att bli! :)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback