2008-09-28 18:12:17 Kommentarer:[0]

Jag har köpt en soffa, för en gångs skull. en bli fin härn soffa, med jätte stora sköna kuddar.. men vad händer?! Jo det börjar lukta kattpiss om den.. ROLIGT! då var det bara att slänga den, om de nu inte går bort i tvätten? det märker vi.. M har annars ett säkert kort som tur är.

Annnars då, jo tack jag har äntligen fått in TV i lägenheten, i fredags! känns fruktansvärt bra...

Och i fredags kom M hem till mig hjälpte mig med gardiner och städa lite smått (var redan lite städat) men vart fint fint, sen var det bara att frächa så kom M och P med lill hjalmar så satt vi och drack lite vin, sen kom M förbi också.. Jätte trevligt! efter en stund kom även M och G förbi sen satt vi där till en 20,00? kanske nå sådant tog oss ne rpå klaras för att ta en cider/öl sen vidare till Mulligans och där lämna jag dom lite äldre för att dra iväg till en "fest" som var lite i min
generation :) där vart vi kvar ett tag men sedan när dom tog sig till krogen var det bara att traska hem och hänga resten av tvätten :) och sova..
I morse ringa mamma och väckte mig och Stina..
och det  var bara att klä på sig, för svamp plockning stod på schemat! :)


I veckan blir de mest träning bara, ska vell försöka ta mig till owes också... får s eom jag och m drar oss dit någon dag, om hon orkar och har lust :)




Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback