2008-10-22 12:34:58 Kommentarer:[1]

Helgen bestod av mest lugn, lite drag på lördgen. det var kul :)
Och jaghar gått och lyckats blivit förkyld, och halft sjuk... Hängig.
Och av någon väldigt konstig anledning... Har jag även fått nå konstig mens värk.
Jag som inte ens har mens. Och ont gör det, kan knappt andas.

Jag och Marie har även lyckats med att blivit bjudna på privat/födelsedagsfest på Lobby ikväll.
Det tror jag kommer bli kul! ser väldigt mycket fram i mot det iallafall!
Men sen ska jag faktiskt ta och lugna ner mig lite igen, jag kan ju om jag vill.. och nu är det dags..
Min kropp säger ifrån.

Dags att ta tag i promenaderna igen mickan?
Och kanske dags för sofia att ta tag i sina sömnlösa nätter,
det är inte så kul att somna vid 04;00 vakna vid 12;30, oftast!

Men förhoppningsvis ska jag vell börja arbeta snart
så då lär jag ju verkligen ta tag i det där.


Skulle även behöva ta tag i lägenheten också..
sistone har jag bara legat och degat.. inte orkat någonting..
ibland har jag sådana dagar/veckor. men när jag blir frisk ska
det fan vara slut på sådana ett tag..

kram på dig min bästa!


Kommentarer
Postat av: Sofia

haha sötnos.. du menar att leta en nål i en höstack! :)

2008-11-05 @ 13:36:41
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback