2008-10-13 17:55:15 Kommentarer:[1]
Vad tänker vissa folk med? sluta ljug för dig själv, börja inse sanningen


I'm Good, I'm Gone... har igentligen inte så mycket att skriva fast det ä ett tag sen jag skrev.. känner bara inte för det. så måste jag verkligen ta och bita ihop när jag skriver.. och sådant vill jag igentligen inte..
Jag är numera svart och långhårig, jag är numera Sofia Forslund. och det känns underbart.
Lördagen var mer en bra, massa bra människor. dock var jag stressad hela dagen och var inte klar förens 20 min innan vi skulle GÅ. bra där! men de var de värt, hoppas ni hade kul, för det hade då jag :)
Söndagen vart det promenad hem til mamma, lite huvudvärk men det fpr man räkna med, dock var det vissa som mådde mindre bra.. men dom får då ta och skylla sig själva ;)

Igår natt tog vi oss till storvik på en runda för att kolla in "spök" tanten eller vad dom nu kallar henne, vi satt och skrämde upp oss hela vägen från sandviken.. när vi nästan var framme hör jag en duns, och M och E bara skriker... det var ett rådjur på vägen, emma trodde vi körde på "spök" tanten.. hallå, körde på spöktanten.. var vi nå trött då. jaa!

ikväll blir det bio med tjejerna.. Mamma mia tror jag de vart bestämmt, känns som om vi inte har så mycket annat att göra om dagarna så nu blir dat massa äventyr.. vi har även börjat prata om åre och gotland, och det känns som pricken över i..

"Im not that kind of girl.."

Kommentarer
Postat av: Sofia

vad kul att du också är svart- och långhårig. Jag har satt i riktiga extentions nu och är riktigt nöjd:D

2008-10-14 @ 21:22:32
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback