2008-11-18 16:07:54 Kommentarer:[1]
Ja idag vart det många uppdateringar, har inte haft så mycket annat för mig, elin fick inte ta bilen för det var inte nå vinterdäck på dom, och det förstår man ju om man kollar ut genom fönstret och ser detta gråa och slaskiga väder..
Istället sitter jag kvar här framför datorn, fick nyss samtal också
Möte kl 11,00 på torsdag! <-- skriver för att jag ska komma ihåg.
Oj, nu när jag skrev ner det, kom jag ju på att jag och emma skulle gå till komvux den tiden?
Hm. jag ska försöka tänka ut hur jag ska göra.. Extrajobb eller plugga? det kan faktiskt vara svårt att välja ibland..
och JÄMT när det händer en sak för mig, händer det alltid  två saker... Mm justdet! och jag tycks jämt välja fel. Kan någon hjälpa mig?!

Sen ringde mickan och skvallra lite, sådant tycker vi alla om!
Vi bestämmde också för att hon skulle komma hit efter jobbet, så skulle vi ta en tur förbi dollar och köpa lite fika.
sen vet jag int eom vi går hem till henne elel rhem till mig och fikar, men det visar sig :)
Så nu tänkte jag klä på mig och kol aom det finns någe mat i min kyl, är vrål hungrig. torr dock inte att de finns någonting, bara i frysen. men orka tina det, och sen laga? det tar ju evigeheter. så det blir vell en macka eller två (:

Kommentarer
Postat av: mamma

komvux var mellan 10-12 du hinner dit innan möte kl 11 gör båda o välj sedan :) kram

2008-11-19 @ 06:42:17

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback