2008-11-20 00:39:34 Kommentarer:[0]

Måste bara ta och skriva ett till inlägg idag, elelr idag, det är ju ny dag nu, men som sagt, Madde ringade mig vid6 tiden? tror jag klockan var, satt och prata lite tog oss ner till monroe´s och käka lite sallad. Tog oss sedan till hemmakväll och köpte lite godis, gick hem och prata ennu mer.. det behövdes. Senn hade hon pratat med Kent om att hon skulle ner på kharma och sjunga lite så jag följde med, NYKTER! jo visst hörni, jag har faktiskt vart nykter ett bra tag nu, och jag kommer vara de långt framöver!
Vi satte oss och slipa på våra nyår planer.. Mickan, Elin och Josse kom också förbi. Trevligt trevligt.
Sen var det där du gjorde ikväll GANSKA onördigt! varför hålla på?!

Nu sitter jag här med en ny duschad T.. ska strax lägga mig jag med.
Ska upp skaplig tid imorgon. Möte kl 11.00!


Natti


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback