2008-11-19 01:27:04 Kommentarer:[1]
Ja faktiskt, har snott åt mig T´s IPhone och knäppt lite kort, tänkte ni skulle få se lite av mina projekt hitills..

Toaletten






Byrån - ska bli vit såklart! (:





Spegel, Ljusstake och EN stol :) Precis färdig målade! (: Och
så ser ni ju en tjuvtitt på min fina färg som jag har i sovrummet :)





Ni fick ju en liten titt iallafall :) förmodligen är jag klar på lördag eftermiddag..
eller rättare sagt, hoppas jag. för då är det meningen att vi tjejer ska ta och käka tacos :)
Var och träffa mickan idag också, käka lite på monroe´s sen gick vi hem till henne
och fika lite, och så hade hon fixat fram lite bokstäver till mig, TACKAR!
Ska ju skriva nisse´s namn ovanför hans matskålar.. nu fick ni veta det också (:
får vell se hur det blir när det blir klart (:

Nej nu blir det sängen för min del, ska lägga mig och mysa lite med T. Natti natti! 



Kommentarer
Postat av: Lina

Det ser ju ut att bli kanonfint! :D

Och vilket fint badrum du hade då.. kaklat golv och allting! Fusk ;)

2008-11-19 @ 14:11:06
URL: http://linanordahl.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback