2008-11-24 14:29:22 Kommentarer:[0]
När jag gick upp vid 11 i morse, så var det bara att klä på sig och ut med Nisse.. men hur smart var man då, satt på sig foppatofflorna och när jag kom ut var det 1dm minst med snö! helt blöt om fötterna när jag kom hem.
Jaja, ibland är man inte så smart.. Idag kommer jag inte kliva utanför dörren! (ut med nisse, inte längre en så!)



Jag ska ta mig ner till mickan senare, och hämta kameran. Ska få låna hennes till på lördag, så då kommer nog bilddagboken uppdateras (: Måste ju skaffa någon ny bild på mig och T :)

Har vart väldigt aktiv arbetssökande på senaste också tycke rjag, men jag vill inte ha vad som hällst, för jag vet, med mig själv, om jag tar ett jobb jag inte alls vill ha. då kommer jag inte prestera det jag behöver prestera..
Så jag söker bara jobb jag skulle kunna tänka mig. har fixa fram lite nr, som jag ska och ringa på någon dag denna vecka. Får se hur det går med det. ska också göra lite ärenden i veckan, ungdomsmotagningen och så vidare :)

Nej, nu ska jag försöka ta tag i städningen här hemma, nått måste ju göras så det kan börja se någorlunda ut här! Börjar bli trött på att det ser ut så här nu (har ju hållt på målat) . svårt att hålla det rent då!



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback