2008-11-20 21:15:47 Kommentarer:[0]
Haha, har suttit med Madde här nu på kvälls kvisten och läst lite roliga inlägg på familjeliv, där folk berättar sin pinsamaste sex upplevelse, gud vad vi har skrattat!
tänkte jag skulle bjuda på en som en tjej hade skrivit;

jag tog med en kille hem från krogen på fyllan & vi hamnade i säng..när vi håller på som bäst ber jag honom hämta is frysen, tänkte vi skulle leka lite! Det tar ett bra tag så jag ropar & då kommer han tillbaka. jag känner något kallt på kroppen & mellan benen, känns skönt, jag säger att jag vill ha isbiten i munnen, han säger att den har fastnat i mig.

Det är lugnt säger jag den smälter ju..mmm svarar han fast jag hittade ingen is så jag tog en köttbulle!!!


what the fuck..jag blev galen stod naken i sängen hoppandes för att den skulle komma ut samtidigt som jag bad han fara åt helvete måste sett jävligt kul ut! Han tog sina kläder å drog!

Nu blir det till att forsätta måla.




Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback