2008-11-02 19:41:49 Kommentarer:[0]
Jag skriver inte så mycket blogg nu förtiden... vet inte vad jag ska skriva, händer vell inte allt för mycket just nu..
Håller fortfarande och försöker göra i ordning i lägenheten, det går vell inte sådär riktigt bra. men det blir nog bra till slut.. får jag hoppas iallafall..
I torsdag jobba jag första dagen på elvis, öppningskvällen, vi var för många som jobba! och det gick vell sådär. allt kan ju inte gå smärtfritt första dagen. men de funka. inte så roligt för dom andra, dom visste ju verkligen ingenting.. jag hade ju iallafall fått vart där några dagar innan och hjälpt till lite.. 
Får se hur jag gör med det jobbet, för som jag sagt tidigare, när det händer en sak för mig, händer det alltid fler saker, så när jag sagt det så ringde dom från gävle och ville ha dit mig på jobbintervjuv på torsdag, och jag kommer garanterat att få det jobbet. bra tider och bättrelön en på elvis..
så ja svårt val endå. för på elvis, då har jag ju närma till jobbet, lätt med nisse och så. Jobbet i gävle måste jag ju hålla på åka buss, som också tar tid... måste skaffa mig en hundvakt, någon som ställer upp kanske? :)
Så ja vi får vell se på torsdag hur jag bestämmer mig. jobb har jag nu iallafall och det känns kanon. äntligen kanske man kan börja leva lite..
Jag har även börjat träffa min gobit igen, får se vad det resulterar i.. det märker vi :)

Ja, jag vet på ett ungifär vad jag vill stå i livet om 10 år. och det ska jag verkligen försöka uppnå!
som det har vart nu kommer det aldrig funka.
Dags för förändring, och det känns verkligen som jag börja lyckas med det!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback