2008-11-17 18:20:09 Kommentarer:[0]
Dagen har inte handlat om allt för mycket, gick upp tidigt för att fixa lite, var iväg en sväng. ut med nisse några gånger.
Sen har jag sittit vid datorn NÄSTAN hela dagen. hållt på knepat och knåpat med min och Elins blogg, resultat vart ju ganska bra endå.. för att vara nybörjare! :)
det är jätte kul, men om man har dålig syn och ej använder sina linser när man sitter såhär länge vid en dator ja, då slutar det i huvudvärk. inte alls kul..

Jag har också hunnit spackla en till vägg, så imorgon efter gävle(om det blir gävle?!) blir det till att måla klart V-rummet, och sen är målandet på väggar slut! ÄNTLIGEN!!!
Då var det bara börja med mina möbler, eller ja, dom som ska målas (:
Och det får gärna bli löning snart, för jag vill åka och köpa fina dynor till mina stolar jag ska ha, om jag nu ska ha dynor?! känns som så, för att få en mjukare syn på det hela..

Jag hoppas också att vi kan dra förbi loppisen i valbo imorgon, skulle passa mig bra. men får vell se om det blir nått i överhuvudtaget.. hoppas hoppas, ska sitta och hålla tummarna. :)

Nejni, nu ska jag ta och gå från datorn, eller.. jag ska kolla om jag hittar en soffa. sen ska jag gå och byta om för det är dags för TRÄNING. jajamensan! den ni... trodde ni inte va?! :P


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback