2008-11-14 01:56:21 Kommentarer:[2]
Dagen börja sjukt dålig. nog en av dom sämsta dagarna på väldigt väldigt länge..
Det bara sprack!
Jag kom hem, och jag var så arg och ledssen att jag sa åt T att inte prata med mig, satt mig i soffan och kollade in i väggen, ARG ARG ARG OCH VÄLDIGT LEDSSEN! fick en kram, men det vart för mycket. ställde mig och diska, och det funka lite, ställde mig och måla en hel vägg. och om man känner mig rätt, så var jag väldigt arg.. skulle aldrig gjort de annars.. slöficken sofia.
Medans jag står och målar ringer Marie, hon jag och Malin drar till ikea, fick handla lite blommor och så, nu känns det bättre.
- T; min lilla shopoholic ;)
yes det är jag de, jag mår av någon anledning bättre när jag får handla nått när jag är arg/ledssen. måste nog gå och prata med någon, för ingen jag pratar med verkar förstå mina problem. dom är stora och nära mig!

nej nu blir det lite one tree hill med T.. ska upp någorlunda tid imorgon och fixa så ska vi åka in på Ikea och kolla lite till T;s Lägenhet :)


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Sofia, du kan prata med mig. jag är bra på att lyssna och jag förstår dig nog mer än du tror.. vi måste träffas nån dag, längensen. fika på Söndag kanske?

2008-11-14 @ 09:02:43
URL: http://somethingbyemma.blogg.se/
Postat av: emma

Jo, förstår det.. det gör ju jag. jätte bra. :) hm imorgon vet jag inte riktigt om jag ska till gävle med mamma och handla lite kläder, men om inte så hör jag av mig. Ska fixa telefonen ikväll. så ja hör av mig om jag blir ledig imonn :)

2008-11-14 @ 14:28:40
URL: http://somethingbyemma.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback