2008-11-30 20:58:20 Kommentarer:[3]
Lördagen börja med att vi åkte till ikea och hanlda lite små saker, sedan var det bara att ta sig hem till tobbe och bära soffa,säng och lite kartonger, jag stod mest och kolla på :)
Sen till lägenheten och packa in allt, killarna fick bära, jag ställde mig och packa upp (:
Sedan var det hem en snabbis sen vidare och åt lite middag med Mickan, som jag sedan åkt med till Maxi och köpte MASSA saker till vårat pepparkaksbak, tog oss hem till mormor och börja baka, i flera timmar höll vi på. Och barnsinnet och fantasin flöda! Kul Kul!

Ägaren till det fina pepparkakshuset vart Tobbe, hans fina inflyttningspresent från mig och mickan :)







Kommentarer
Postat av: mamma

jättefint pepparkaks hus:) jag vill också ha ett sånt.kram

2008-12-01 @ 13:09:35
Postat av: johanna

hej!:) Ja super kul! Din var inte lika hårig som min :p jag köpte henne i Köping förra sommaren:) du då?

2008-12-02 @ 18:24:51
URL: http://johannanehvonen.blogg.se/
Postat av: johanna

jag tycker han var söt :p [email protected]

2008-12-02 @ 19:28:17
URL: http://johannanehvonen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback