2008-11-23 12:09:59 Kommentarer:[2]
Har inte hunnit med så mycket skrivande i helgen, har haft att göra hela tiden!
Börja med fredags, då jag tog mig hem till T, han skulle bjuda mig och mamma, farmor och mormorsin på lite mat :)
Riktigt gott vart det! mycket trevligt fredagkväll.
Efter besöket där, gick T ut och tog en öl med kompisen, och jag gick en liten promenad med Elin.
Vi tog senare bilen och körde och handla lite på statoil..

Lördagen bestod av sömn och letande av bil, hade nämligen hittat ett vitt barbord för bara 50:- Men det gick inte så bra, så jag strunta i det och gick och hämta Hjalmar, skulle ju vara barnvakt.
T hade åkte till sthlm, för att fira L som fyllde år :)

Jag och Hjalmar tog oss till Aldos och mötte upp Mickan, Elin och Josse.. satt och prata lite.
Mickan lära hänga tvätt så vi satt oss och kolla på alving och gänget, jag och Hjalmar.. Sedan när vi skulle hem gick vi förbi Henke som hade Liam hemma, så han och Hjalmar fick leka lite.. Sedan vart det promend hem...
Hjalmar fick mat medans vi satt och proppa fika och godis, med massa dricka! :)

hjalmar börja äta godis efter maten, och vart hyper, haha! så ner det var dags för sömn kan ni ju tänka er hur han var..
satt på han pyjamas så fick han sitta i mitt knä och lugna ner sig, jag och mickan sjöng lite barnsånger tills han börja bli trött och då var det bara att lägga han så somna han :)

Idag, vakna vi inte förens halv 10? då ringde det på dörren, justja, Madde skulle komma förbi. så det var bara att skynda kl på sig, packa Hjalmars saker, sätta han i vagenen, och börja traska!
Vi tog oss en lång promenad i rasktakt. enda ner till mamma! så fick vi skjuss hem för att Madde skulle hämta upp syster sin.. nu sitter jaghär, nyss duschat.
Är konstigt nog jätte trött? kanske beror på att jag inte kunde sova inatt?

Kanske ska sova någon timme nu, så man kanske är lite pigg sen när T kommer hem.

Tänkte också visa min fina väska jag köpte häromdagen! ;)



hela 20:- gav jag för denna väska. :) det kan man kalla fynd!
Nisse kom och ville vara med på kort han också ;)


Nej nu ska jag ta och sova, sedan ska jag t aoch göra iordning bild så nu får se före och efter bild på min färg i vardagsrummet :)


Kommentarer
Postat av: Mickan

O aj aj aj aj puff..hahaha ser mig hjalmar framför mig, fnittrandes med handen för munnen. haha jag döör.Tack för en TREVLIG kväll =)

2008-11-23 @ 12:22:31
URL: http://mickand.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem är T?

2008-11-25 @ 10:33:47

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback