2008-11-25 20:53:03 Kommentarer:[0]
Idag var en sådan dag där jag hunnit mycket. städat och haft mig, fortfarande inte helt städar, men de börjar lika en lägenhet :)
Jag har också fixat en ny bakrundsbild här på bloggen, tyckte jag skulle fixa lite julstämming, men jag har gått ifrån det där röda, så det fick bli lite vitt, silver och svart. ja ni ser ju själva!

Iallafall har jag suttit och fundera och kollar runt på klänningar, till nyår!
Är ju inte direkt betsämt en vad vi ska göra, men vi har några planer. Och jag vill ha en fin klänning på mig. jag hitta faktiskt en, men för dyr för mig, så kom jag på att jag har ju svart siden tyg här hemma, från thailand, det skulle jag kunna ta och sy den själv! Här får ni se hur jag hade tänkt mig :) Fast den ska ju inte se exakt ut sådär.. men på ett ungifär ...
ni får se sen hur den blir :)




Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback