2010-11-10 16:23:03 Vardagen Kommentarer:[0]
Första snön är här, det snöa för någon vecka sedan med det vara i 5 min. Nu ligger snön kvar och traktorerna är tvungen att vara ute och ploga! På ett sätt är det kul att snön kommit, Nisse tycker dte ivarjefall (: Sen blir det så mycket ljusare ute, jobbigt när man måste ut med Nisse och klä på sig ett berg av kläder varje gång bara!
Men snön bukar ju bara komma i några dagar sen försvinner den och kommer tillbaka vid jul igen..

Nog pratat om snön!
Har inte haft orken elelr tiden till att sitta vid denna skit blogg på senaste tiden. därav har jag heller inte svarat på era mail ang design m.m. Men det kommer så ni behöver inte oroa er! (:
Nästa helg flyttar älsklingen hem igen, då kanske man blir mer på topp igen! Länge sedan vi sågs nu och på ett sätt har det faktiskt vart sköönt. Skönt att få sakna varandra lite och veta att det är han som är killen i mitt liv. Vi behövde det, båda två. Och Oj vad jag saknar han, tanken på att jag ska få träffa han nästa vecka ger mig fjärilar i magen. Underbar kännsla.



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback