2010-03-27 17:45:06 Vardagen Kommentarer:[0]

Som det ser ut just nu, så kommer vi i höst att bo i Gävle. Jag kan inte säga eller skriva att jag trivs här nere i denna stad. Jag trivs i denna lägenhet, det är här jag tillbringar mina dagar. Och jag börjar känna att det inte funkar längre, jag behöver komma ut och träffa folk. Jag är egentligen i den som är jätte social av mig, men nu har vi bott här i 6 månader och jag har ingen vän här nere. Jag saknar familj och vänner hemma, fast det skulle jag gjort fast jag haft vänner här. Det plus som finns är att det kan finnas ett jobb åt mig i Gävle, inget 100% och inget jobb jag vill ha. Men hur många är det egentligen som har ett jobb som dom vill ha? Kan inte tänka mig att det är allt för många. Men det är ju bättre att ha ett jobb som funkar medans man letar efter sitt drömjobb. Och då Älsklingen inte känner 100 för denna utbildning han går, så har han tankarna på att hoppa av. Men dom tankarna kommer och går varje dag. Vi får se i sommar hur vi gör exakt. Allt kan ändras från dag till dag.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback