2010-03-15 14:04:34 Vardagen Kommentarer:[0]



Nisse har legat och solat ute idag. Jag med, eller solat kanske jag inte har gjort. men jag har suttit ute. Så jag har fått lite luft. Sov inget inatt, så är just nu dödstrött! Skulle kunna lägga mig och sova vilken minut som hällst just nu. Men ska försöka hålla ut till minst 20.00 ikväll! Annars får jag vell skäll av sambon när han kommer hem och jag sover :P
Har verkligen inte haft nå ork för att blogga på senaste tiden.. Så här länge har det nog aldrig dröjt för inlägg. Men det är så mycket nu som händer så känner inet får att skriva, har vart seg och trött på senaste också så , nej nu kommer jag bara med "ursäkter". Jag hara helt enkelt inte orkat med bloggen! Men jag har svarat på era kommentarer, och jag är inne här och kikar varje dag endå.

Men förhoppningsvis ska jag vell ta och komma igång igen! (:


Bild på att jag faktiskt har vart ute idag! :)


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback