2010-07-15 11:40:13 Foto Kommentarer:[0]

Igår låg vi på stranden några timmar, vilket resulterade i att jag såg ut som en kräfta.. inte för jag trodde annat men idag är jag inte alls lika röd. det är så himmla skönt, 1-2 dagar efter blir jag brun.. :) underbart. tycker synd om tobbe som jobbar hela dagarna och inte har fått nå färg alls. på kvällen när alla drog tillbaka till tylösand stanna jag hemma. kan bli jobbigt när man är van att vara ensam och sen får vi gäster en hel vecka. inte en ensam stund. Så det var skönt (:

idag vet jag inte alls vad vi ska hitta på. det regna imorse när vi hade tänkt att åka till stranden. men det återstår att se. skulle vara skönt med en dag inne bara också.









Foto; Sofia Forslund


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback