2010-07-08 01:16:04 Vardagen Kommentarer:[0]
Oh, sedär. Ett inlägg.
Har inte alls orkat uppdatera på sistone. Då jag vet att dom flesta runt om mig läser denna blogg, och sen får man "skit" för det man skriver?
jag tröttna och sluta skriva. och det har vart skönt på ett sätt. Sedan att solen har varit framme och det har vart vart på sista tiden gör också mycket till att jag inte skrivit.

Jag har fortfarande inte bestämmt mig m jag kommer ta ett långre uppehåll över sommaren, elle rom jag kanske forsätter, tiden får utse det.
Sen vet jag att vissa av er också vill ha en ny design. Jag vill mer en gärna ge er en, speciellt dig Sofia. Men jag har absolut ingen ork, inte så mycket tid just nu heller. Men jag lovar. Så fort jag får ork och tid ska jag göra en åt dig.

Äntligen har jag också ksaffat mig en vänn här nere.. nu när tiden börjar rusa iväg mot flytt hemmåt igen. Vilket har fått mig att vilja stanna här. Vad ska jag hem och göra? De gånger jag har vart hem och hälsat på har det kännts bra, men kännslan har alltid funnits där, jag har längtat tillbaka hit. När vi bodde i sandviken längta jag bara därifrån. Nu har jag snart bott borta i 1år, och jag längtar inte tillbaka. det enda som sakas är mina underbara flickor och min familj. Det är inte alls kul och komma hem och mitt lilla hjärta hjalmar är blyg för en, då får jag ont i hjärtat.

Så just nu, försöker jag fixa jobb och fixa skola. Då kanske jag kan övertala min underbara pojkvänn om att vi borde stanna. Vilket lär hända denna vecka. Då vi nästa vecka får besök av mäklare som ska knäppa kort på lägenheten. Men kämpa på.. jag vill och jag ska! Jag tänker inte flytta hem igen, det är en sak som är säkert.

Under midsommarn hade vi gävle besök här nere. det var en helt underbar helg, har nog aldrig skrattat så mycket. riktigt goa killar!

Hjärtat har också börjar sin praktik nu, inne på sin andra vecka. pendlar mellan halmstad och göteborg. Riktigt duktigt av honom. Men han trivs riktigt bra och det är skönt dte iallafall..


I helgen var jag och Matilda till Tylösand också.. riktigt fin strand och packat med folk! underbart..

                     Tog detta ganska sent, så här syns det inte hur mycket folk det egentligen var..

I måndags fyllde hjärtat 26år också, han jobbade hela dagen sen på kvällen åkte vi hem till några vänner som bjöd oss på tre rätters middag, drack vin och prata.. Jätte trevligt hade vi.

Bara 1½vecka kvar till jag fyller.. 22år. usch, nu får tiden mer en gärna stanna! :)

Nu vet ni lite vad som hänt m.m.. Får se om det kommer ne ny uppdatering snart..



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback