2010-07-11 15:53:24 Vardagen Kommentarer:[0]

Idag får vi gäster, hjärtats föräldrar har hyrt stuga ute i tylösand. Hans bror och flickvänn följer också med och kommer bo här hemma, dom stannar en hel vecka. Så förhoppningsvis blir det mycket gjort och massa bilder :) Ska ta och ladda kameran bara. Tobbes pappa har köpt systemkamera som han skulle t amed isg, så hoppas han gjort det så man kan ta nå riktigt fina bilder :)

Idag när vi vakna var det ut med nisse det första jag gjorde, det var ganska skönt inne men så fort jag öppnar dörren är det som en bastu. 30 grader ute i skuggan! helt sjukt.. om endå solen vart framme och man hade haft tid att legat ute och solat hade denna dag varit underbar.
Tycker synd om nisse också, klippte han igår så han skulel få det lite lättare, men han vill knappt gå ut den ligger han helt avslagen på soffan.. Lär se till att han får i sig vatten iallafall.

Har precis hoppat ur från duschen så nu ska jag strax fixa mig sen kommer dom och hämtar oss så ska vi till deras stuga och grilla och umgås sen ikväll blir vi här hemma och ska kika på fotbollen :) Kommer bli en spännande match hoppas jag. Det trodde jag matchen mellan tyskland och spanien skulle bli också, men den var så händelselös, så den vart tråkig. Så jag hoppas mer på denna match.


Nyklippt Nisse :)


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback