2010-07-08 20:37:13 Vardagen Kommentarer:[1]

Nu sitte rjag här igen och tänkte slänga in ett inlägg, men jag har inte en aning om vad jag ska skriva. Blir så när man har ett händelselöst liv. Hjärtat har vart på jobbet hela dagen, jag har faktiskt rensat i garderoben, då det stod massa skit där inne som ska upp på vinden, nu står allt i hallen istället. tänkte ta hjälp av tobbe, slipper jag gå fler gånger :) Imorgon ska jag forsätta med resten av lägenheten för på lördag får vi besök i en hel vecka! (: Skulle ha vart på bio igår också, nya twilight filmen Eclipse. Men jag hade sovit 3 timmar den natten vaknat upp med sådana magsmärtor att jag satt i duschen 1 timme och kunde inte ligga stilla i mer en några sekunder i 3 timmar höll jag på. då had ejag fått i mig några värktabeltter också, sen somna jag till slut, men var helt slut hela dagn så jag stanna hemma och kika på filmen på datorn istället. det funka det också, jag har iallafall sett den. jag vet inte vad jag tycker, den var bra. Men jag längtar som tusan tills dom två sista filmerna kommer..


Kommentarer
Postat av: Ylva ~ mamma till Lilja 090423

Ja fruktansvärt hemsk men ack såå underbar ändå :)

Och jaa, jag satt och tjöt som en galning jag med :P

2010-07-09 @ 21:29:16
URL: http://sunshiine86.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback