2010-01-25 00:29:49 Vardagen Kommentarer:[0]
Yes! Det går sakta men säkert fram. Hoppas jag!
Klockan börjar bli mycket och jag börjar bli trött. Blir nog sängen snart, lite små pill i bloggen först hade jag tänkt.

Suttit och kikat på Gina tricot´s hemsida nyss, och hitta en klänning och jeans leggings som jag är sugen på. Får se om jag slår till eller inte. Vad tycker ni?





På tal om beställa. min H&M beställning ser inte alls ut som den gjorde från början. Har avbeställt vissa saker och lagt till andra. Känns dumt att köpa kläder när jag ska börja träna och gå ner i vikt. SÅ det blir saker jag behöver, väska, solglasögon m.m

Imorgon blir det [förhoppningsvis] första simturen!
Ska också passa på att sola, kan ju inte gå runt och vara såhär blek.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback