2010-01-08 16:00:46 Vardagen Kommentarer:[0]
Har ju inte blivit mycket skrivande här på sista tiden.. Men ska försöka komma igång igen så gott det går, kommer bli bättre nästa vecka då tobbe börjar skolan. Nu gör vi saker tlsm om dagarna, fast det mesta kanske består av film, då vi håller på kikar igenom alla harry potter filmer! :) Alltid nått! Igår vart det två promenader också.

På måndag ska jag till badhuset och börja med min träning. Ska börja med att simma varannan dag i nästan 3 veckor. dom dagar jag inte simmar ska jag ta en promenad, om det inte är för kallt! Men här hemma ligger tempratueren mellan 0 till -12 ungifär. jätte varierande! Skönt att inte ha lika kallt som er hemma i Sandviken iallafall! Men träningen, efter dessa tre veckor med simmande, så kommer jag som det ser ut nu att forsätta med gym istället för simmning, får s ehur kroppen känns! Men nu sk ajag verkligen ta tag i detta, går ju inte att se ut såhär.

Och till den som försökt nått mig, jag har mobilen kvar i sandviken! Mamma ska försöka hämta den i helkgen och sedan skicka ner den. Om inte så får jag ny mobil ´nästa vecka eller slutet av denna månad.. Måste ha en ny fast jag får ner den mobil jag har idag.

Har heller inte orkat letat på mina nycklar, vilket jag vet att jag packa ner och stängde dragkedjan. Men i vilken av alla väskor? Jag är helt värdelös på att leta saker, jag erkänner! 


När man minst anar det så ploppar tankarna upp igen. Kan dom inte komma tillbaka då det är den rätta tiden? Men när är det?!



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback