2010-01-23 20:05:43 Vardagen Kommentarer:[2]

Sen jag startade min blogg har jag fått ett antal nya läsare & jag tänkte berätta lite om mig själv så att dem som är intresserade får lära känna mig lite bättre! om ni undrar nåt mer så är det bara att slänga fram en kommentar!


Bakgrund
jag är född & uppvuxen i Sandviken, med mamma, hennes sambo och tre av mina fem syskon.


Boende
jag bor just nu i halmstad med min sambo & hunden Nisse.


Familj
mina föräldrar flytta ifrån varandra när jag var runt 1års åldern. Jag har 5 syskon vid namn Alice 14år, Stina 13år & Hjalmar 4år från mammas sida. Maja 11år & Sebastian (4år) från pappas sida. Det skiljer sig ganska många år mellan mig och mina syskon, då mamma fick mig redan vid 18 års ålder.

Jobb & utbildning
jag har gått barn och fritidsprogrammet & led varje dag. Då jag valde helt fel linje, men hur lätt ska det vara att välja sitt framtidsyrke vid ynka 15/16års ålder? Då jag knappt var i skolan pga. Vissa omständigheter m.m. så fick jag inte alls bra betyg, vilket jag nu pluggar på distans genom NTI skolan. Vad min dröm leder vet jag exakt inte ännu, men något jag är intresserad utav är hundar och handel. Så på nått sätt ska man väll kunna kompromissa dessa intressen. Men till vad, vet jag ännu inte.

Framtidsplaner & drömmar
Framtidsplaner är något jag bara drömmer om. Alltså mina drömmar, Som jag skrev tidigare skulle jag vilja jobba inom handel eller med hundar på något sätt. En stor dröm är att någon gång i mitt liv, kunna driva en liten kennel. också vill jag bli kär & lycklig förstås! bröllop & barn är någonting som jag funderar på varje dag. Silikonbröst vill jag skaffa så snabbt som möjligt.

Civilstatus & förhållanden
jag har haft 2 seriösa förhållande. Det första var med en kille som hette Niklas. Vi träffades när jag var 15 & höll ihop i nästan 2½ år. Vi gjorde slut för att vi växte ifrån varandra. 1 år senare efter vårt breakup träffade jag Tobias, som jag fortfarande är tillsammans med. Vi har vart tillsammans sedan 1 maj -07 och är nu sambos sen ett år tillbaka.

Intressen jag tycker om att bara ligga i soffan och mysa. Älskar att titta på film, och det ska då vara drama eller komedi. Krigar filmer tycker jag inte alls om. Nått som händer varje löning är att jag tok shoppar. Alldeles för mycket för min plånbok. Kan också tycka om att äta kex, vindruvor och dricka ett glas vitt med vännerna!

Personlighet jag är öppen som en bok & det krävs mycket för att göra mig röd om kinderna. Jag är bestämd samt djup tänkare. Jag gillar att mysa hemma med en film lika mycket som jag gillar att göra mig vacker i 2 timmar för att sedan dricka cider & dansa ihjäl mig på stan.

Musiksmak Britney Spears, Beyoncé, Chris Brown, Neyo, rihanna, flo rida, t-pain osv.

Träning jag har aldrig vart den som tränat, men ska sätta igång med simning nu!

 


Kommentarer
Postat av: sofia

hähä va kul att få läsa en beskrivning om dig!

2010-01-23 @ 20:48:32
URL: http://peaken.blogg.se/
Postat av: Madde

Inte behöver väl du skaffa sillisar:)?:P Jag tycker du är jätte fin som du är nu och du har ju bröst:) Men som sagt de är ju du som ska trivas med dig själv så de är klart du ska göra om du själv vill men jag personligen tycker inte du ska göra de:D

2010-01-26 @ 19:37:55
URL: http://mmadeleneeriksson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback