2010-01-10 22:40:38 Vardagen Kommentarer:[0]
Idag har jag diskat och haft mig, sedan suttit på denna stol i fyra timmar och haft matte prov.
Vilket har gett mig ännu en ny knöl i ryggen, ska be snällt att tobbe ska massera bort den senare :)
Just nu är det johan falk på tv;n som jag hade tänkt tittat på. Men märkte att jag hade sett den så nu sitte rjag här framför datorn och kikar lite. Har budat hem en ny tröja åt Nisse på tradera idag också. Hna går bara runt och fryser, en riktig fryskille det där. hehe! men 71kr för en tröja som kosta 300:- på affären är en ganska bra deal!

Imorgon börjar tobbe skolan, och jag ska och simma för första gången, det kommer kännas underbart! (:


20100110


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback