2010-01-01 23:27:05 Vardagen Kommentarer:[1]
Sitter halvdöd framför datorn, ska strax krypa i säng! Ska upp kl 07 imorgon för att sedan åka hem till halmstad igen :) Äntligen! Ska blir riktigt skönt att få komma tillbaka till vardagen..

Nyår igår, nykter dag för mig och några vänner, splade spel och åkte runt till olika fester och sa hej. Man är ju sjuk så kännde inte alls för att ta till flaskan! Men trevligt hade jag (:

Så nu när vi kommer hem ska vi tapetsera om i vardagsrummet, efter det kommer jag kunna sitta vid datorn om dagarna igen (: uppdatera massa samtidigt uppdatera mig i mina bloggar jag läser, har verkligen saknat det! (:

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh tack :D De är faktiskt ett oversizelinne som jag köpte på rean på Cubus, köpte den i stl 40 lr 44 åh knöt ett band i midjan :D

2010-01-03 @ 19:00:21
URL: http://soofieeklund.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback