2009-09-11 17:51:20 Vardagen Kommentarer:[0]
Tog mig ner till mamma med buss, orka verkligen inte gå. Och det skulle ta för lång tid. Och tur var vell det, hn vara där 15 min sen skulle dom åka och klippa sig och sedan till valbo. Men hann iallfall kramas lite med mys Hjalmar och prata lite med mamma (:

Sedan tog jag cykeln hem, en viktig sak jag lära göra. Har sedan gjort mat, köttfärsås med pasta. Och sedan kanske nu märker fler ändringar här på bloggen.. Dock inte alls klar på långa vägar.. Kan inte riktigt bestämma mig angående header.. Tror jag ska göra några stycken, och sedan kanske lägga ut här, och så kan ni läsare få säga vad ni tycker och tänker om dom (: 

Så tråkigt när man inte har någon kamera, vill knäppa kort och visa er så mycket.. Och så skulle jag vilja ha sladden till kameran jag låna till sthlm så jag får in dom.. Från Coldplay konserten! dom ligger fortfarande på kameran :/

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback