2009-09-09 14:30:24 Vardagen Kommentarer:[1]

Har nyss hängt tvätt, startat diskmaskinen och klätt på mig. Nisse har fått en runda genom området. Nu väntar jag bara på att Lina ska ringa och säga att hon närmar sig.. så ska vi åka hem och hämta några filmer som är hennes.. och hon kommer med ett halsband som är mitt... :) Lär ju byta sakerna nu när jag flyttar, vet ju inte när vi ses nästa gång, då det känns redan som år sen vi sågs sist.. :/ tråkigt..

Skönt väder ute, skulle vilja spendera dagen ute, men vad ska man då hitta på? och jag måste faktiskt damsuga och diska några kastruller innan mamma kommer ikväll/inatt. Och imorgon bitti åker Tobbe med pappa sin för att skriva kontraktet, så honom ser jag inte förens på fredag kväll.. och på hemvägen kommer dom åka förbi och hämta upp bror hans, så dom komme vell umgås hela helgen.. Tråkigt.. Jag får höra med några vänner om dom har lust att hitta på nått (: Så jag blir sysselsatt..

Imorgon ska jag förbi pinstkyrkan´s "affär" där säljer dom begangnade saker/gammla saker, typ som loppis. Kom på att jag kan kolla om skohylla och lampor där (: Kan jag gå förbi ånyo på en gång.. Och så måste jag förbi banken och ams, som för den delen verkar helt borta i huvudet allihopa!




Kommentarer
Postat av: sanna

du har mina röda pumps va? lämnade väl dom hemma hos dig när jag lånade ett par skor av dig har jag för mig?

2009-09-09 @ 20:20:16

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback