2009-09-12 16:55:47 Vardagen Kommentarer:[0]
Har inte hunnit skriva på bloggen någonting tidigare idag, då jag bara kika runt lite på olika bloggar det första jag gjorde imorse, sedan åkte vi hem till älsklingens föräldrar. Han skulle klippa gräset och jag ville inte sitta här hemma själv, fastna framför tv;n och kollade på film medans han var ute (: Sedan gjorde hans papap hemagjord pizza så vi fick lite mat i våra magar. Nu är vi hemma igen, och älsklingen ska iväg för att fest amed några kompisar en gång till innan vi flyttar (: För mig blir det nästa lördag.. Då skulle Linda och Klara ha Hejdå fest, då dom åker till australien och är borta enda till April. Så då sa jag och Madde att då kör vi en sista gång innan jag flyttar då (: Så det blir perfekt..

Så ikväll blir jag själv här hemma.. har ingen ideé alls vad jag ska hitta på. Blir förmodligen massa mys med Nisse och en massa film (: Funkar bra för mig!


Vintern/våren -09 i högbo


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback