2009-10-01 00:08:14 Vardagen Kommentarer:[1]
Fick brev hem idag om att vårat internet kommit (vi har tidigare surfat på någon annans trådlösa) så bestämmde vi oss för att ta en promenad samtidigt.. vi kolla upp vart det låg, och det låg tydligen 3,6 km från våran lägenhet.. det skulle ju endå bli 7,2km så det skulle ju bli en lång promenad..

När vi sedan kommer fram dit vi trodde det var, så fanns det inte alls något OKQ8.. Tobbe kollade upp på sin mobil, fixa GPS;en och följde den.. den visa oss TILLBAKA. när vi sedan är på väg hem från OkQ8, är det bara 900m från oss! haha! gud så jag skratta.. undra hur många gånger vi kommer gå fel i denna stad?! Har ritat en bild på hur vi ungifär gick.. (:


A - där bor vi.
där dte är en stor röd prick, där är OKQ8

kanske ni ser på ett ungifär hur mycket vi gick fel!! internet suger
på att visa vart ställen ligger :P skulle haft en hand karta! :)


Tobbe kom hem precis när kladdkakan var klar. och god vart den!
och glad vart han :) kul och överraska...


Imorgon, ska jag upp någorlunda tid, ska försöka ta mig till arbetsförmedlingen innan 12.. Ibland är dte svårt att slita sig från datorn.. Men folkbokföra mig här, kan jag fixa på deras hemsida.. Försökte idag, men stog bara error, får hoppas det funkar imorgon, annars måste jag dit också.. Skönt, kan jag leta efter extra jobb! fast det bästa vore ju ett heltids jobb.. får se hur det blir.. På fredag är tobbe ledig och då ska vi gå till bibloteket, jag ska skriva ut CV och han skulle också fixa några papper ... 


Kommentarer
Postat av: monia

fan va snygg du är på bilden på headern! :)

2009-10-01 @ 00:50:23
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback