2009-09-04 14:19:41 Kommentarer:[1]

Idag fick äntligen höra, DET ÄR ERAN!
Mäklaren ringde och sa att dom andra inte vill lägga ett högre bud.
äntligen, nu slipper vi vara nervösa inför framtiden.. den 15 augusti är det inflytt, dom har vi inte bestämt ännu när fluttlasset ska gå, men förmodligen helgen efter det.. Behöver jag ens säga att jag LÄNGTAR!?!

Ni kan få se lite bilder, men kommer ju komma upp nya så fort vi flyttat in, och sen igen när vi fixat som vi vill ha det :)


Uteplats





Vardagsrummet







Sovrum







Kokvrå




Så, nå mer får ni inte se :) Fick ju ganska mycket att se endå :)
Och det kopmmer blio så fint bara jag får göra som jag vill ;)


Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

blir nog fint :) vart ska ni flytta?

2009-09-07 @ 13:33:05
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback