2009-09-08 12:35:34 Vardagen Kommentarer:[0]
Yes. idag börjar idol. Och jag kommer självklart sitta bänkad kl 20.00.
Kommer längta tills dom kommer till gävle.
Undra om vi kommer vara med, eller bara synas? Haha läskigt.

Några av er vet att jag var där i våras med min vän Madde.
Jag sa åt henne hela tiden att söka, och sa att jag följer
med som stöd om hon gör det. för hon har en super fin röst.
Men vi åkte dit kl 03.00 på morgonen och satt ute hela tiden,
till klockan var en 11.00 tror jag. Det gjorde tyvärr att
Madde vart hes, och juryn kunde inte avgöra om hon
sjöng falskt för att hon var hes eller för att hon
egentligen gjorde det.. Så hon gick inte vidare. tråkigt nog.





Idag blir det lugna puckar här hemma.. Kanske att jag tar en längre promenad, eftersom jag inte är ute och går så ofta här kan det ju vara kul (: eller, ja kul och kul.. alltid mysigt med nya vägar. annars blir man så utråkad. Ska nog ringa Emma och kolla när hon slutar så kanske vi kan åka och fota lite mer, skulle vara kul och ha lite bilder från ljusa dagen.. (: och bilder att minnas när jag flyttar..

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback