2009-09-26 20:48:32 Vardagen Kommentarer:[0]
Yes, nu sitter jag här i soffan.. På onsdag får vi vårat internet, och hemtelefon! Men vi hitta ett trådlöst internet här i huset som vi sitter på nu..
Blir inte så mycket skrivet idag, då jag strax ska forsätt packa upp.. Vill få ordning så fort som möjligt, så man kommer fram och så man kan laga mat ;D
Blir iallfall kanon fint när det blir klart. är jätte nöjd med lägenheten! Hoppas jag hittar jobb och kompisar snart också :)

Tobbe och jag tog oss en cykel tur efter hans föräldrar åkte hem idag, cykla till hans skola för att se hur lång tid det tog, sedan tänkte jag att vi kunde cykla ner till stranden för att se hur dte såg ut, men ja, vi hamna i något industriområde. haha! men inte lätt när man aldrig vart här förut ;D Vi hitta ut iallafall.. och hem ;D

Har ätit havskräftor idag också, dyra som tusan. och goda, men inte alls lika goda som "vanliga" kräftor! (: hehe...

Nisse har varit orolig till tusen i fredags, natten till fredagen sov han med tobbe hos hans föräldrar (som han gjort många gånger förut) men då tobbe gick ner och la sig i soffan och sov så hade han bara sprungit runt uppe och inte vet avad han skulle göra.. till slut fikc dom gå ut med han mitt inatten och sedan hade han vell somnat om, men när dom kom ner till lägenheten vid 2, har han suttit och gnällt enda tills jag och tobbes mamma kom ner.. tyckte så synd om han, så idag när vi var och stor handla köpa jag båda en ny leksak, ett ben och mjuk mat åt han.. han vart skapligt glad. han var så upptagen att han inte han säga hejdå riktigt till tobbes föräldrar ;D lill gubben mig.

När vi klev ur taxin här utanför kändes det precis som utomlands. värmen, och området.. gud så skönt dte är hör i luften och området vi bor i är jätte fint, tydligen en rik förening, och det kan jag förstå som det ser ut (:
Ni kommer få bilder på både område och lägenhet sedan. vi har skickat med våran kamera med tobbes föräldrar, den ska in på lagning, när vi får tillbaka den komme dte komma bra bilder. innan dess kanske det kan komma in någon dålig mobil bild ;D Vi får se.. (:

Nu ska jag låte tobbe sitta lite, så ska jag se till att packa upp lite av mina kläder så jag har nått att ha på mig (:
Kram kram på er. saknar er!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback