2009-09-10 23:51:34 Film tips Kommentarer:[0]

Låg i sängen och kollade på filmen, var nästan på väg att somna. Tur som var gjorde jag inte det, lär ju ut med Nisse innan jag somnar. Iallafall så tog jag en promenad över till marie och sa Hej till henne och Martina som satt och drack, dom skulle in på slick och röra sina lurviga rumpor. Satt där en stund och prata, sedan börja jag jäspa så mycket så jag begav mig hemåt. Men spritflaskan i högsta hugg.. Haha.. Hade glömt den sist vi var där (:

Filmen var rolig och pinsam.. Kanske inte den där bra filmen, men verkligen en chickflick film (:
Perfekt Sofia film! Och det är jämt en massa snygga grabbar med i filmer nu förtiden tycker jag ;D Dock inget jag egentligen har emot, men.. ma blir ju så kärleksfull, så önskar Tobias hade vart hemma (:

Nu ska jag strax kika på nästa film.. Wizards of Waverly Place: The Movie


Skådespelare:
Selena Gomez - Alex Russo
David Henrie - Justin Russo
Jake T. Austin - Max Russo
Jennifer Stone - Harper
David DeLuise - Jerry Russo
Maria Canals-Barrera - Theresa Russo
Xavier Torres - Javier
Mfl..


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback