2009-09-12 23:27:22 Vardagen Kommentarer:[0]
Godkväll!

Tobbe och jag har pratat om att fixa gym/bad kort när vi flyttar, då jag verkligen ska gå in för beach 2010. Ska börja med att ta en promenad varge dag sedan när vi köpt gym/bad kort blir det träning varannan dag, förhoppningsvis. Jag längtar verkligen, vill bara köra igång! Någon jag har som förebild är Audrina från The hills, hon är så grymt snygg, och klär sig även kanon snyggt! Så nästa sommar hoppas jag att jag nått min målvikt.





Emma var nyss här och kollad elite film och pratade lite.. Väldigt trevligt! Då jag helt plötsligt får sms från en gammal vän sedan gymnasiet, och gud så glad jag vart. Har verkligen saknat henne, hon bodde tydligen i Norge just nu och jobbade på ett hotell. Hon hade sett bilderna jag lagt in på Facebook sedan vi gick i första ring :) Saknar den tiden! Jag hoppas vi kommer träffas igen, snart!

Elina och jag -04?




Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback