2009-09-21 13:40:14 Kommentarer:[2]
Idag åkte mamma och jag in till Ikea, owejansson och jysk vi skulle handla lite till nya lägenheten.. vart lite smått bara (: Ska dit igen i veckan och handla lite hyllor och byråer (:
Vart två lyktor, som jag ska ha på uteplatsen, Några nya glas, då jag tycker det är fint med lite färg på glasen, en bara tråkiga glas! två nya lampor till fönstret, vita skärmar med naturfärgade fyrkanter på och en sängkappa den köpte vi på jysk, vi var in på både hemtex och owejansson och leta, men där kosta dom 350:- tycker det var lite dyrt.






Ikväll blir det tjej gänget hemma hos baggan, kika massa filmer, prata skit och mysa innan jag flyttar och innan linda och klara åker imorgon. Mysigt!
Kommer nog inte uppdatera så mycket denna vecka, då jag kommer vara mycket upptagen.. men ska försöka uppdatera så ofta jag kan (:








Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, kul. jag har sånna lampor i fönstret, dock med helvita skärmar, jag har sånna där glas (finns matchande servetter till, ifall man vill duka fint någon gång), och jag har en sån där sängkappa från Jysk, fast en ljusbeige.

Bra smak där tjejen. Haha! ;)

Börjar du bli nerövs?

2009-09-21 @ 16:38:16
URL: http://linanordahl.blogg.se/
Postat av: Lina

Äsch.. hans blivande vänner har säkert också flickvänner. Kanske tom så att dom också flyttat till Halmstad och flickvännerna inte heller känner en kotte. ;D

Fast ett jobb vore ju inte fy skam för din del. ;P

2009-09-21 @ 20:47:43
URL: http://linanordahl.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback