2009-09-11 13:07:59 Vardagen Kommentarer:[1]
Nu har älsklingen och hans pappa skrivit på kontraktet, om 2 veckor går flyttlasset och vi blir halmstadsbor (: JAG LÄNGTAR!

Sen är det ju också 11 september idag..
en dag vi nog alla kommer att minnas.. 8år sedan nu.. men av någon anledning känns det som igår.
Vi kommer också alltid att minnas den dagen.


Vart sent för mig igår, vill verkligen vända tillbaka på dyngen igen, vart fel nu när jag var hemma hos mamma.. bara jag hade fått sovit en timme till på morgonen, som vanligt hade dte gått bra, och om jag hade fått varit frisk.. Nej ikväll ska jag verkligen försöka somna tidigt, älsklingen kommer ju hem i ikväll också, så jag får äntligen mysa med han lite extra..

Idag hitills har inte alls mycket hänt. ätit frukost, vart på promenad med Nisse. Funderar på att hämta min cykel hos mamma.. Så det ska jag nog ta och göra, så får vi se vad jag hittar å efter det..
Ska visa er här en rolig och lätt leksak för små hundar sen också (: Nisse vart helt tokig igår!

Kommentarer
Postat av: Madde

Gud vad härligt att ni snart ska flytta & börja om på ny kula:) Hoppas ni kommer trivas som fisken i vattnet:)

2009-09-11 @ 21:50:26
URL: http://mmadeleneeriksson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback