2009-09-13 14:00:15 Vardagen Kommentarer:[2]

Jo men precis, det är bara 12 dagar kvar tills flytten.. Gud så jag längtar!
Sitter och kollar inredningsbloggar hela dagarna känns det som, och det är så roligt.
Längtar tills vi ska börja rusta hela lägenheten (: kommer bli så fint!

Idag är det söndag, skulle ha vart iväg på loppis i gävle med Emma. Men det går inte att få tag på henne så det blir vell antagligen inget, synd nog. Får ta en runda någon dag i veckan och åka på olika secondhand butiker i närheten kanske? :)  Skulle vara trevligt!

Har en massa annat jag lär göra i veckan också..
- Höra av mig till Arbetsförmedlingen
- Börja packa ihop lägenheten
- Fixa kameran
- Fixa bredband
- Städa
- Lämna papper, så jag får pengar

Nej, nu ska jag lägga mig i sängen och kika på pirates of the caribbean - död mans kista.


Kommentarer
Postat av: - Desiree, shoppingbegär& inredningstankar ♥

Med ett sjujäkla tålamod och massa färg kommer du kunna göra det ! :) Det är drygt att måla "korg" och det krävs massa färg så jag kan nog rekommendera att du sprayar - eftersom det går mycket fortare :)

2009-09-14 @ 11:39:31
URL: http://desireej.blogg.se/
Postat av: Ylva

Åh, nej tyvärr så jag ska inte slänga den, mamma skulle ha den. Så tyvvärr :/

Hoppas ni hittar nån annan soffa då, nu när ni ska flytta snart! Spännande! :)

Kramkram

2009-09-15 @ 12:22:35
URL: http://sunshiine86.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback