2009-09-23 09:54:50 Vardagen Kommentarer:[3]

Nu är det inte lång tid alls, imorgon kommer flyttlasset och allt i lägenheten ska i. Så inatt blir sista natten sovandes i denna lägenhet... skönt, då jag håller på får nå fel på våran granne över oss.. SKRYVA ihop sängen lilla gumman!

Så idag blir det massa pack i kartonger, kommer ha fullt upp. fast ska inte börja förens Tobbe har vaknat till, ska tvinga han och hjälpa till lite också!  Fast kl 14, ska jag iväg en snabbis till "sjukhuset" och fixa lite, längtar inte alls mycket... Sedan vid 16-17.00 tiden ska vi åka på Jysk och IKEA och handla massa, Byrå, köksbord(?), hylla, tvättställning, strykbräda och korgar. Blir kanske nå mer också, vi får se vad vi hittar (:

Igår ringde farmor och dom skulle ut till pappa och hälsa på, så det vart ju perfekt. Fick jag träffa syskonen där och pappa då, för att säga hejdå. Och så fick jag träffa hans nya tjej, verkar vara en trevlig kvinna. Men finns vell inte så mycket att säga då vi bara var där i 2 timmar..

Alltså, vad jag längtar nu! På fredag kl 14.06(?) går mitt och tobbe´s mammas tåg ner till halmstad, vid den tiden, ska tobbe och hans pappa redan vara nere i halmstad för att hämtat nyckeln!
SPÄNNANDE.

 

Hur kan man inte längta till det här lixom?! (:



Jag kommer sakna er alla!


Kommentarer
Postat av: camilla.

Hallå Sofia! Tänkte bara höra om du hade lust och snygga till min blogg igen, har en del sköna ideer

och om du tycker det är roligt så får du gärna

hjälpa! :) Kram på dig!

2009-09-25 @ 01:51:39
URL: http://camillanorback.blogg.se/
Postat av: Madde

Lycka till där nere nu och hoppas de löser sig med jobb för dig snart:D Ni kommer få de kanon:D Kraam

2009-09-26 @ 14:48:00
URL: http://mmadeleneeriksson.blogg.se/
Postat av: Ylva

Det såg riktigt mysigt ut :) Du får lägga ut bilder när ni kommit i ordning :) Lycka till där nu! :) Kram

2009-09-26 @ 20:09:29
URL: http://sunshiine86.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback