2009-09-10 14:35:13 Vardagen Kommentarer:[0]
Goddag allesammans, känns inte som jag riktigt har vaknat till liv en, fast jag vart vaken några timmar. Har suttit framför datorn och kollat på True blood, gud vad jag älskar den serien, dock finns det inga fler att kolla på just nu vad jag vet, och jag lär bara säga det att gud så den har ballat ur. Visst är den bra, men jag skulle vilja veta hur det slutar. känns som om det bara blir värre och värre för varge avsnitt nu.

Fint fint väder ute idag, ska strax klä på mig och gå ut, dock har jag inte bestämmt mig om jag ska gå till stadsparken och leka med nisse, eller om jag ska ta en promenad ner till mamma och hämta cykeln?
Sen vill jag gärna till pingstkyrkans "loppis" och kolla, jag kan inte riktigt bestämma mig..

Men nu ska jag iallfall klä på mig och sen får vi se vad jag gör.. :)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback