2009-09-07 16:46:23 Vardagen Kommentarer:[0]
Dagen börja med att jag sov över.. Skulle upp och väcka systrarna kl 07. och Alice kl 08, men kl 08.44 vakna jag av mig själv.. Väckarklockans ljud hördes knappt.. så ikväll ska Stina hjälpa mig, för sova över igen, kan jag inte göra igen.. Tur kom Alice bara försent 20 min, och stina en lektion. Men det ordna sig (:
När jag skickat iväg dom till skolan tog jag en promenad med Nisse och sedan la mig i sängen igen, var så trött att jag somna om till kl 13. man sover mycket när man är sjuk... och jag skulle kunna lägga mig och sova några timmar till faktiskt.

Ska strax ställa mig vid spisen och gör lite köttfärsås och spagetti :) Mumma..

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback