2009-09-07 23:17:40 Vardagen Kommentarer:[0]
Älsklingen kom förbi en stund, åt lite mat.
Systrarna tycker jag gör godare mat en Mamma.
Den ni... Och då är mamma kock ;D

Då Alice var på fotbollsträning och Stina var uppe på
ungdomsgården så tog jag och Tobbe oss en promenad hem till
hans föräldrar för att prata lite mer om flytten :)

Enligt dom trodde dom att det skulle bli den 25;e, men på torsdag åker
Tobbe och hans pappa ner för att skriva kontrakt och mäta
lite i lägenheten, då ska vi få ett exakt datum.. Jag hade hällst flyttat in igår :)

Nu sitter systrarna och kikar lite Peter Pan den är snart slut..
Då ska vi lägga oss för att sova! Jag är nå grymt trött...

Den vita romantiska stilen, bara älskar jag. Tyvärr inte karln min...




Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback