2009-10-18 22:33:31 Vardagen Kommentarer:[1]

Tog över datorn en snabbis från Tobbe och satt mig och skrev ner alla ämnen jag vill och måste läsa för att få till mitt slutbetyg. Det är 3 ämnen som jag är tvungen att läsa, men sedan har jag lagt till ytligare ämnen som jag är intresserad utav. Handel och ekonomi ämnen. Sjukt skönt och slippa läsa nått man inte vill bara för att få till betygen, nu fanns det flera stycken ämnen jag ville läsa, men allt gick ihop väldigt bra! :) Så imorgon sticker jag iväg och fixar det! Längtar faktiskt en aning tills jag får börja.

Inte alls trött en heller, men ska nog lägga mig och se någon film och hoppa spå att somna till slut (:


Kommentarer
Postat av: Anonym

låter bra,det kommer att bli kul rätt inställning gumman saknar dig

2009-10-19 @ 11:08:25

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback