2009-10-10 16:48:28 Tv- Serie Kommentarer:[1]

Somna inte förens kl 06 imorse. Kunde verkligen inte somna pga, vissa saker. Men kl 10 vart jag väckt av älsklingen med lite frukost på sängen! det uppskattades :) Myste lite i soffan och kika film sedan tog jag mig en liten promenad med Nisse. Så skönt ute, fast solen inte har tittat fram en. Vad händer för er denna helg? Själv ska jag nog bara ligga i soffan och kika på min serie som vanligt. Tobbe ska kolla på fotboll, inget som intresserar mig sådär 100%.

Serien jag följer just nu heter wildfire, började se den i våras på tv;n och följde den så gott jag kunde. Men så vart det säsongsuppehåll, och nu har den börjar igen, fast jag har inte alls följt med enda från början. Så jag tänkte att jag skulle börja se den från början, och nu ska jag börja på säsong 3 (: Inte så många avsnitt i varje säsong.. riktiga snyggingar är det i serien också. men kanske inte så mycket för er om ni inte gillar hästar, då serien handlar om en hästranch m.m.

handling:
Kris Furillo är en tuff tjej som fått en dålig start i livet. Hon släpps från ungdomsfängelset på villkor att hon börjar jobba på en hästranch som ägs av familjen Ritter. Men sitt förflutna kan hon inte kom
ma undan, och familjens söner dras ständigt till henne. I rollerna: Genevieve Cortese, Ryan Sypek, Nicole Tubiola, Micah Alberti.





Nu ska jag be Tobbe laga lite mat, ska göra egna hamburgare med strips, sedan en efterätt som består av granatäppel milkshake(?) Gott gott gott..


Kommentarer
Postat av: Mandy

jadu får se om de blir nå men jag vill åka någon gång i november.... men helst i början av december för då kan jag åka hem med henne,..... sen fyller hon ju sista noveember så skulle va kul att vara dfär då:d

2009-10-12 @ 20:41:24
URL: http://amandaaah.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback