2009-10-01 20:21:02 Vardagen Kommentarer:[0]
Blev en promenad idag också, i 1 timme.. skönt, skönt! Vädret har vart jätte konstigt idag, soligt och fint hela dagen. Men då och då kom det in regn skurar och hagel, fast det var sol? så jag tog mig aldrig ner på stan och fixa det som skulel fixas.. istället tog jag upp lite kartonger på vinden och skruva upp två tavel hyllor och två tavlor. (: Vart bra bra.. Synd bara att jag lära berätta det för tobbe, han märkte det inte.. Killar...

Nej! just nu är jag less och vill bara hem! jag måste få längta hem ibland..
Ibland önskar jag att det hade kunnat varit tvärtom,
allt jag gått igenom, för hans skull!






Den framtid jag längtar efter ligger så långt bort..


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback