2009-10-14 14:40:22 Vardagen Kommentarer:[1]
Har dukat upp med ett glas vatten, en sallad och datorn på bordet (brukar sitta i soffan eller sängen) tänkte sätta mig och fixa till min design som vägrar bli som jag vill att den ska bli (Menyn). Men när jag väl satte igång och gjorde om och höl på, vart det bara fel endå. Gör exakt som det står att jag ska göra, men endå blir det bara massa fel! och jag vet inte, har just nu ingen lust att ta tag i det så det vart inte som jag ville, ska försöka kolla med någon om hjälp med den. Lättast så, då kan man se också vad man gjorde för fel.

Igår var det riktigt höst väder här, löven börjar bli gula och falla från träden. Det var bara att sätta på sig halsduk, jacka och vantar. Gick ut på baksidan och platta till alla kartongerna som var där och plantera om lite blommor, då pelagonerna (stava?) ruttnat. Men det var skönt solen låg på, 11 grader och det är samma väder idag, fast idag ska jag nog stanna inne. Sitter vid matbordet vårat i vardagsrummet och kollar ut genom vårat stora fönster, bilarna åker förbi i full fart, ibland kommer det folk och går förbi. Men abslut ingen lust att gå ut och frysa.. Sitter och längtar bort till varmare breddgrader. 

Har börjar funderat på Julklappar, känns som jag inte vill vara i sista minuten. Då jag har dåligt med pengar och jag inte kan köpa allt för många och för stora paket. Ska nog ta tag i det nästa månad. Sedan fyller Mamma min i januari, 40år. Och jag har en sjukt bra ideé på en present till henne. Men jag vet inte om jag kan genomföra det. Men ja, om jag får ett jobb, vet jag exakt vad hon ska få! Kan inte skriva det här då hon läser :)

Kommentarer
Postat av: - Desiree, shoppingbegär& inredningstankar ♥

Aaah det skulle vi kunna , bara det finns jobb ;D

2009-10-15 @ 18:17:31
URL: http://desireej.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback