2009-10-24 20:28:32 Vardagen Kommentarer:[0]
Igår kväll hade vi bestämt träff med en i Tobbes klass som också har en sambo. Vi skulle ut och käka på resturangen Chateau Lounge här i halmstad, men vi träffades 1½ timme innan och tog några glas på Morfars. Ett väldigt bra ställe i mitt tycke, som att sitta i någons vardagsrum skulle jag själv beskriva det! Ett bra första ställe att träffas på då man verkligen kunde slappna av. Och trevligt var det, var lite nervös innan då jag inte alls visste vad det var för folk. Och som dom flesta vet så är dte inte många tjejer som kommer överrens med vem som hällst. Men ja det var jätte trevligt och roligt! Jag tog mig bara ett glas vin där och kan ju säga det att jag drack vatten resten av kvällen ;)



Sedan tog vi oss till Chateau Lounge för att ta oss en matbit, alla utom Tobbe tog plankstek, han tog vildsvin vilket han ångrade när han såg potionen. Det såg ut som en barnpotion.. men vi tjjer vart mätta, Johannes(Tobbes klasskompis) var också lite mer hungrig. Så när vi betalat notan och begett oss till Harrys beställde dom in massa chicken wings och strips. Haha! Sedan begav sig Vicky (johannes sambo) till jobbet, jag vart kvar en stund med grabbarna tills dom skulle dra vidare, då tog jag cykeln hem och myste med Nisse (:

Men ja. En väldigt trevlig och lyckad kväll lär jag säga! Fick hennes nr sedan också så ska höra av mig i veckan! förhoppningsvis en ny kompis (:


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback